Praktijk SKETCH biedt trajecten voor groepen en scholen gericht op het pedagogisch klimaat. Traject Met De Groep Aan De Slag  Een ca. 10-12 weken durend coaching-on-the-job traject, voor groep 5 tot en met 8, om de tools weer in handen te krijgen om ongewenst gedrag te keren en weer vol energie en in een positieve flow met de groep verder te gaan. Signalen om een groepstraject te starten
  • Het welbevinden van de leerlingen en leerkracht(en) komt in het gedrang
  • Kinderen kunnen niet hun grenzen aangeven of worden niet gerespecteerd (stop = stop werkt niet)
  • Er is veel fysiek contact met elkaar
  • Continu nabijheid van de leerkracht nodig/de leerkracht staat continu op “aan”
  • Het werkplezier van de leerkracht wordt negatief beïnvloed
Schooltraject Met Gedrag Aan De Slag  Het schooltraject Met Gedrag Aan De Slag heeft als doel het in kaart brengen van de krachten en de kansen gericht op het pedagogisch klimaat van de school en het hierbij geven van richting en concrete ontwikkeladviezen op schoolbreed niveau. Heeft u nog vragen? Offerte aanvragen Of bel 0651927413 Praktijk SKETCH biedt daarnaast kortdurende coaching aan kind/puber en ouders. Deze coaching is gericht op gedrag, echtscheiding en/of hechting. Coaching voor kinderen/pubers in scheiding  Je zit midden in een scheiding. Vergeet dan niet dat je kind(eren)/puber(s) hier ook middenin zitten. Je kinderen scheiden mee! Tijdens dit coachingstraject wordt aandacht gegeven aan dit proces met professionele ondersteuning. Explosief gedrag op school en/of thuis  Uit je kind/puber vaak frustratie? Kom je niet met elkaar in gesprek? Dan helpt dit coachingstraject jou en je kind hier beter over te communiceren waardoor meer rust ontstaat. Individuele coaching op school  Gaat jouw kind/puber met tegenzin naar school? Tijdens dit coachingstraject, in samenwerking met kind/puber, ouder(s) en school, wordt de oorzaak hiervan vanuit een breder perspectief gekeken en krijg je tools in handen om zelf verder te gaan. Heeft u nog vragen? Offerte aanvragen Of bel 0651927413

Comments are closed.

Close Search Window